torsdag 19 juli 2012

Du milde

Fy va dålig jag vatt idag, kändes inte som jag drack så värst mkt mer än vanligt i går men tydligen klarar man inte av utelivet nu när man kommit upp i åren:-) blev i stort sett bjuden hela kvällen oxå så har inte riktigt koll på vad som slank ner... Men riktigt kul utekväll hade vi! Tack för det kära vän:-)
Annars ja vad händer nu då... Sitter o planerar tripp 2 som kommer delas upp på 2 ställen:-) jag o husvagnslivet hör ihop på nått sätt, man skulle kanske sälja huset o bo i en husvagn;-) underbart ju!
Vi va faktiskt en runda i dag o kollade på lite vagnar o nu har jag ett par favvisar om jag vinner lite pengar så slår jag till... Antingen på en hobby eller en adria:-) men hur stor är chansen liksom. Nu sängen:-) som jag längtat efter denna säng hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar