fredag 17 februari 2012

Tråkigt

Öppnade posten o Där var brevet.... Om vi acepterar erbjudandet om omplacering till ullstigens förskola eller ej?! Vad gör vi nu? 1 vecka får vi tänka, ringde direkt till rektorn o frågade vilken personal som ska me upp men det vet de inte förens i slutet av april! Det finns ju personal på denna förskola oxå.... Nähe.... Det trodde jag inte! Vet att det slutar med att all personal Maja har nu stannar o hon bara få ny personal... Jävla skit kommun det känns inte alls bra:-( det är inte själva stället det handla om utan sättet de gör det på.... Nya kompisar, ny personal, ny miljö, nya lokaler, allt e nytt. Allt hon byggt upp sina år på sin förskola... Jag tar hem mitt barn o skiter i allt istället! Nu har vi en vecka utan sömn o mat igen... Nää jag mår bra... Jätte bra...! Just nu skulle jag vilja vara 16 år igen då man hade en bästis som kunde hjälpa en! Någon man kunde lita på till 1000.....men istället går min hjärna på helvarv:-( tröttnat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar