torsdag 9 februari 2012

Ingen ide´....

Det känns hopplöst, tahes enhet har tydligen bestämmt sig, det blir väll inget annat än att flytta Maja:-( Men vart hon ska flytta återstå att se. Gjorde ett försök o ringde rektorn idag.,....utan något resultat kan jag väll då säga. Mår riktigt dåligt över detta. O hoppas nu verkligen att det är någon fröker som har tänkt att flytta med barnen upp....men misstänker att det inte kommer blir så o då tycker jag detta är ännu mer sinnessjukt.
Fortsättning följer!

Annars så....jag o Elin tog en mysig frallfrukost idag o tjötade massa skit;-) Super mysig fm har vi haft...tog en tripp till stan o köpte färdigt Wilmas födelsedagspresenter:-) Gött att ha det klart.
Imon funderar jag på att ta en tripp till Habo för att kolla in läget på Gustav o Lillan....vi få väll se vad jag bestämmer mig för.
Sitter även o planerar o letar aktiviteter till sportlovet...men nu kände jag direkt att dagarna inte räcker till...haha...ska jobba 1 dag oxå o sen ska barnen sova hos mormor o morfar en dag. Ja man hinner ju såklart:-))
Nu soffläge:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar