tisdag 7 februari 2012

Sämsta

Förbannad är bara förnamnet just nu:-((( resa bort ett par dagar vore inte fel... Allt verkar gå fel idag.... Verkligen allt!

Ringde o frågade om annan plats till Maja i kommunen idag o vi få se om de får fram nått. Imon ska jag fylla i enkäten om hur jag tycker dagis är, o kan då säga att det är inte mkt positivt längre. Känner att de har förstört för oss nu! Är så ledsen över att de gör så här. Får väll ha Maja hemma istället kanske men tycker inte det är rätt heller??!! Varför kunde inte våra 5 åringar fått gå kvar sista året på sin förskola... Skola in Maja i maj sen ska hon vara hemma 2 1/2 månad för att sen i slutet på augusti börja på nya dagiset, det kommer ta ett par månader att vänja sig o få allt till att fungera sen jullov, sen 3 månader i lugn o ro (förhoppningsvis) sen börja vi med inskolning till förskoleklassen! Ja va bra det låter.... Jävla idiot förslag! Kör upp det jävla förslaget någonstans o återkom.... Piss kommun!

Ja o nästa jävla problem är att grinden ner i våran farliga trapp har pajat, så idag kunde jag inte göra ett skit för Nova skulle givetvis till trappen hela tiden så istället för middag kl 5 så blev det middag kl 8. Så mkt har jag fått gjort idag.... Jagat jagat o jagat min rymling! Kunde fått lite mer gjort om saker o ting fungerar som de ska:-( tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar