måndag 6 februari 2012

Mitt allt....

Mina barn är mitt allt hade jag inte haft dem vet jag inte alls hur livet hade sett ut? Älskar dem över allt annat o vill såklart inget hellre än att de ska ha det bästa o trivas o mår bra med allt.
Jag står inför ett svårt val....vad ska jag göra med mitt lilla barn? Min lilla Maja som tvingas byta förskola för att ge plats åt alla småbarn som ska in. Låter helt sjukt tycker jag...att min snart 5åring ska behöva byta förskola för att kommunen inte får in alla barn...va fan bygg fler förskolor istället för att bygga annan skit...typ spira....hur mkt kostade det?? Det e så jävla vrickat. 
Snart kommer jag ev bli erbjuden en plats på privat förskola vad gör jag då?? Tacka ja...tacka Nej....vilket är värst....nää jag vet faktiskt inte.
Igentligen finns det inget annat än att byta men hon är så försiktig min Maja ....jag kanske förstör för henne om hon få börja om helt....eller så klarar hon det galant....Jävla förbannade skit kommun!!!!!!
Undrar nu varför man aldrig bara få vara o njuta av att man är ledig....känns som halva min Mammaledighet har gått åt att vara förbannad.....först va jag sur o tvär eftersom det blev en omorganistíon på jobbet o nu detta...o kan då säga att detta är hundra gånger värre. Jag kan fan vara där jag blir placerad men mina barn ska för i helvete inte behöva gå i så stora grupper som 50 barn. Skulle du vilja jobba ihop med så många??? Svar NEJ....det är fan inte normalt. Nu lägger jag all min ork o energi på att lösa detta...det ska lösa sig. Inget annat finns i mina tankar just nu!!!!
Förbannad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar