söndag 5 februari 2012

Ett par dagar går fort

Har inte haft verken tid eller ork att blogga på ett par dagar. Vad händer....jo i fredags var alla ganska off här...Wilma hängig, Nova hängig, jag hängig...o de andra 2 pigga:-) Såå det hände inget alls.  Kallt så in i norden har det varit ett par dagar nu...19 minus i natt...shit asså.

Igår var jag på fest hos en jobbarkompis o senare blev det en utgång.....hade super trevligt hos Ninna med tacos, musik o lite starkare dryck;-) Ja kanske lite mkt av de starka dryckerna blev det allt. Ganska så seg idag kan jag säga. Ute tyckte jag det var ganska så surt.....kände mig som agda 81. Haha man e fan ingen ungdom längre. Men i stort sett en mkt lyckad kväll.

Idag har vi varit o firat kusin vitamin på 1års dagen. Eller han fyller på tisdag...men grattis grattis Melker. O nu ikväll har jag o Maja varit på gympa o hoppat lite.
Imon väntas en jobbig dag så det är Möte igen....börja mår dåligt över detta igen....Dagis dagis dagis!
Nu dags att Natta 3 små underbara söta helt fantastiska tjejer o de är MINA....Lycka att ha 3 så snälla o go ungar. Man har det väldigt bra måste jag säga...nöjd över mitt val i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar