fredag 18 november 2011

Sjuka familjen

Ja vi fortsätter med sjukdomar här hemma:-( Så tråkigt. Nova fick ju feber i går o nja tänkte väll att det är väll det Maja har haft, men nää nää Nu är det Novas tur att gå igenom denna mkt mkt märkliga magsjuka....åhh va tröttsamt :-( Hon har inte ätit nått idag o bajsat ett 10 tal gånger:-( Så forsätter det så här så är vi kanske friska frammåt julveckan;-)
Nämen Idag tycker jag Maja är friskt....så på henne tog det 9 dagar att gåigenom Magbesvär o feber o hosta:-(
Wilma 1-2 dagar innan hon va frisk igen.
Ja vi märker...igentligen gör det igen för jag är ju Mammaledig o har inget att passa på men det är lite små trist.

Imon ska jag ha en riktigt egodag. Behöver verkligen detta....bara lulla runt i min egna värld utan nått att ta hänsyn till....inga barn inga tider:-)))) Åhhh va jag längtar...antar att det kan bli shopping:-)))
Ha En Fin Kväll Folket!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar