söndag 13 november 2011

Fira

Ja farsdag idag då! Pappan i huset fick trisslotter, han fyllde ju år i går så vi firar inte så mkt precis! Idag har vi haft en mini fika kalas med min släkt, blev inget märkvärdigt alls men han fick sig ett paket iallafall.

Ja annars är jag i lite små renoveringstankar( som vanligt) o sen har jag en tanke på att göra en fotovägg:-) vi få väll se!!!

Barnen är knepiga i magen... Maginfektion säger de??...men va fan är det då.... De äter som vanligt är hur pigga som helst men bajsar hela tiden
Bajssjukan kallar vi det:-((( sååå tråkigt att barn alltid ska vara sjuka! Skulle nästan kunna ha hur många barn som helst men när jag tänker på att de är sjuka så orkar jag knappt med de jag har. O höst o vintern är väll inget annat än sjukdommar! Blääää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar