onsdag 16 november 2011

Dagen i sin helhet!

Hihi säger man så....mm tror det. Ja på fm var jag o Nova o köpte klart att julklappar till barnen:-) Gött som bara den att vara nästan klar med allt redan.
Sen var vi på a6 en runda...köpte en present till en liten baby boy....inte det lättaste till pojkar men tror detta blir bra iallafall.
Letade även efter skor o jacka till mig...hmm hittade ett par skor men nja måste fundera. Jag blir så snål...;-) Alltid när jag ska köpa till mig själv så snålar jag in.

Utvecklingssamtal var det nu på em med wilma...duktiga barn hon sköter sig bra i skolan.
Nu är Pär i väg o hämtar hem ett badkar som vi ska ställa i våran enormt tjusiga tvättstuga....lovar att ni ska få se sen! Ni kommer älska det....hihi.
Trevlig kväll:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar