onsdag 30 november 2011

Ja då var det gjort....

Med blandade känslor låste jag nu min blogg...o jag ska försöka att skicka inbjudningar eller vad man säger till de jag vet vill läsa.
Ja varför gör jag nu detta??? Vet igentligen inte varför, lite små grejer som jag stör mig på bara o då fick jag ett ryck o låste den. Hmm jag vill gärna blogga o då blir det lätt att man kanske skriver mer än man borde. Åhh detta e svårt kanske ska lägga ner helt istället....man vill ju ha lite privatliv samtidigt som jag tycker det är väldigt skönt att få skriva av sig lite. Vet ganska många som bara är nyfikna o stör sig på saker som skrivs o som igentligen inte bryr sig ett skit om mig eller äää va fan skit samma.

Igår var jag hos Min Kära Vän carro o träffade deras nytillskott Tiam:-) Såå fin så!!!
Idag har jag varit ben runda på stan o köpt julklapp till våran julfest med jobbet på tisdag. Ska bli kul.
Annars har vét äntligen varit en lugn eftermiddag.
KRAM PÅ ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar