måndag 22 augusti 2011

undrar ännu en gång...

Nu har jag nog kommit på mig själv. Jag är i chock. Jo man skaffar bebis....denna bebis blir större o större....nu är jag där att jag har äntligen fattat att denna lilla bebis har blivit stor. Wilma är 6½år, hon är stor. Vilket innebär, lek, kompisar, aktiviteter, ännu mer lek, o nu skola. Jag kom på mig själv idag att jag har inte tänk så långt att dessa söta bebisar bli stora. Men vaknade nu upp ur min lilla dröm o insåg hur j..vla mkt det är att göra med barn, o det blir bara värre o värre ju större de blir. Satt  nyss o skrev i min eller familjens kalender o det är dagis 3ggr i veckan för Maja, skola 5ggr i veckan för Wilma.
Tro inte det är slut där...nej nej...sen är det gympa 2 kvällar i veckan, o simskola 1 kväll i veckan.
Ja o vart tog min fritid vägen...det va där jag insåg att mitt sociala liv ligger på is i ett par år!
Givetvis gör jag ALLT för mina barn o tycker bara det är roligt men jag har nog inte fattat hur det är förens nu när man har 2 tjejer som är ganska stora.
Jag lever för mina älskade tjejer...de betyder mest i hela världen så jag kan lungt vänta på min fritid tills de blivit stora o sköter sig mer själva.
ÄLSKAR ER WILMA, MAJA O NOVA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar