onsdag 17 augusti 2011

Dop Samtal...

Nu ikväll var vi på dop samtal i kyrkan o ja det gick ju bra! Nått som va lite roligt var det att hon tjötade på o sen hade hon väll inte jätte mkt mer att säga men va inte riktigt klar då säger hon ´jag tror vi avslutar där, ni har att göra ser jag´ haha syns det så väll att det går i ett. Började då fundera på hur jobbiga är mina ungar just nu.....oooo jaaa fyyyy säger jag, har knappt suttit ner sen i söndags.

Nu ska jag vara väldigt ärlig o erkänna en sak, trodde aldrig det va så här mkt att göra med 3 barn. Vet att jag sagt att tredje ungen följer ju bara me´.....men ack så fel jag hade. O då kan jag ju säga att Nova är en super snäll unge men givetvis kräver hon sitt o de andra 2 är oxå väldigt snälla o inte särskilt jobbiga men de är stora o behöver aktiveras typ hela tiden.

Men jag är glad ändå o allt löser sig.....det e bara lite mkt just nu!
Imon ska jag försöka hitta på nått....aktivering hela dagen står på schemat.

1 kommentar: