söndag 14 augusti 2011

söndag..

Idag har det varit ganska så lungt o skönt. Jag Maja o Nova var på a6 på fm en snabb sväng, köpte gummistövlar till tjejerna o bytte några kläder som gammon köpt till Nova. Hon köpte 62 o herregud det va ju förlitet....liten börjar bli stor! Sen var vi hos Mamma o Pappa o tjötade en stund, här hemma har det inte hänt så mkt....mest suttit o tänk på vad jag ska bjuda på nästa söndag när det är dags för dop....tycker det är lite små jobbigt att fixa mat till 25 personer så funderade på bara fika men nja....känner ändå att jag vill ha nån mat....så vi få väll se hur jag styr upp det hela.
Testade Nova i hoppgungan idag oxå....hon såg mest förvånad ut;-) I veckan blir det ganska lungt som det ser ut nu iallafall.....man vet aldrig med mig. Ska iallafall sova länge för det är sista veckan på lläääännngggee man få sova sen ska man upp halv 7 varje morgon o lämna wilma iskolan!
Trevlig söndagskväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar