tisdag 16 augusti 2011

Tiden går....

Tiden rusar iväg känner jag....satt o fyllde i försäkringskassan nu igen, kändes som jag gjorde det nyss o då tänkte jag att det är ju lååånnnggg tid innan jag behöver fylla i igen....ja men nu var jag där! o snart är det jul o om ett år går jag runt på jobbet igen o stimmar med 3 barn på dagis o skolan. Som sagt det går för fort.....!

Lite Nyheter kommer här idag.....Maja har börjat leka med en ny kompis o lyssna nu ...en tjej....vad glad jag är:-)
Nova är vild...hon ligger inte still på nån filt längre utan o snurrar runt som en annan vilding...hon vänder sig inte riktigt än men hon snurrar o snurrar. Kommer inte ihåg att de gör det så här tidigt men det gjorde de visst.
Imon kl 7 kommer Elitservice eller nått hit o efter 3 månaders läcka i diskmasinen ska de äntligen titta på detta...bara inte vi måste riva golvet:-(
O jag...jag är inte ensam..hihi trodde jag inte heller men pratade med en annan 3 barns mamma här idag o hon tyckte oxå det va halv surt o ingen tid alls över till sig själv längre! Jaja den tiden kommer...sen sitter jag här själv o tycker att barnen ska vara hemma hos sin mamma o ingen vill detta så nää jag ska inte klaga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar