måndag 29 augusti 2011

Allt känns såå bra!

Nu börjar allt kännas så jäklans bra igen. Ett tag var det bara stim men nu börjar rutinerna falla på plats, barnen har hittat sin plats o jag bara njuter.
Idag har vi haft en riktig mys mys dag:-) Hmm mamman i huset älskar detta mys o bara va;-) Ja vi har bakat, kollat på film läst bok o byggt koja. Shit va mkt man hinner me´.
Ikväll ska jag börja med mina promenader igen...fan va jag hatar att man inte bara kan gå ner i vikt smidigt.....får väll börja springa eller nått....har ingen ork att banta. Ska heller inte äta mer än vad man behöver o inte heller fika hela tiden....men försöka motionera mera. tycker jag går ganska mkt men näää måste nog ut varje dag!!!! Några kg ner vore ju inte dumt...eller iallafall inga mer kg upp;-)
Snart är det dags att hämta Wilma. Idag gick hon med en kompis mamma till skolan, så jag ska hämta tjejerna...det e smidigt när man kan dela på det hela lite för det blir ju mkt spring fram o tillbaks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar