söndag 3 juni 2012

Matvägrar ungar

Mina barn är riktiga periodare på att äta.... Just nu strider jag med 2 av dem... Grymt jobbigt:-( Maja äter inget alls typ o har inte gjort det på ca2 veckor men glass o bullar är tydligen lättätit;-)
O Nova har nu sin första matvägrar period... Hon har varit så smidig med maten om man jämför med de andra 2 i den åldern men nu.... Hon äter endast kall mat.... Så mkt mackor o yoghurt blir det;-) envisa barn är jobbigt att ha men vet ju att runt 1 får de vilja o tyvärr tror jag aldrig det försvinner utan man få stå ut med det tills de flyttar;-) o dessa trotsperioder kommer o går men antar att det är samma där någon månad kan det vara lugnare men det går aldrig över.... Jag är fortfarande i trots o är ju över 28 nu;-)
Men älskar er för det mina älskade flickor!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar