torsdag 7 juni 2012

Hinner inte med...

Hinner inte detta med att blogga längre;-) Jag ska nog ta mig i kragen nu o se om jag blir bättre.
Haha!
Veckan har annars varit väldigt bra.

I Måndags träffade jag min gamla barndomsvän Sofie:-) herregud det va flera år sen vi satt o pratade.....började leka när vi var 4-5 år ungefär o har bott grannar hela uppväxten. När vi var typ 18-19 gick vi åt hela olika håll o har inte umgåtts alls sen dess. Träffats någon enstaka gång bara. Så nu hoppas jag vi kan ses oftare....bor ju på samma område nu oxå så det borde ju inte va så svårt! Hann även med en a6 runda ,med Wilma på kvällen:-)

Sen i Tisdags var jag o åt frulle med några jobbarkompisar:-) o efter det blev det a6 med Maja:-)
Wilma va på sin första skolresa någonstands utanför nässjö. O de hade haft det super bra.

O igår var det sveriges nationaldag:-) O då var Wilma först på kalas sen gick hon lilla tabergsmilen med fotbollslaget....o jag o  de andra barnen hängde nere på tsk o hoppade hoppborgar o så.
En mkt rolig dag även det!

Fy sjutton va det är lyxigt att vara ledig....jag vill inte börja jobba....kan man bara skita i det....gå till jobbet när det tar emot så här mkt är inte kul...kanske ska fölänga min mammaledighet ytterliggare....eller söka vårdnadsbidrag ändå...det kanske är för sent?? Eller så kanske det dyker upp något skit kul halvtidsjobb under sommaren som man tjänar bra på;-)
Eller så kanske jag har en annan ide´.....:-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar