söndag 10 juni 2012

Helgen:-)

Vilken helg....bättre helg får vi nog leta efter...fredagen spenderades i soffan med smörgåstårta o skilda världar:-)
Lördagen blev det fix i källaren en kebab i farten o sen ännu mer fix i källaren o sen grillning o bara slöa i solstolen:-) o massa choklad:-)
O idag har vi rensat i garaget, målat, handlat, ätit på max o njutit av lugnet.
Jag vet inte när vi sist hade 1 barn hemma...herregud vilken skillnad det är att ha 1 o 3. Tycker inte Wilma o Maja gör så mkt väsen av sig men jag kan bara säga att det märks att de har varit borta....sååå skönt att få vara själva för en gångs skull. Men men men ....idag gjorde det ont i  mig så mkt längtade jag efter mina älskade tjejer som kom hem nu för en liten stund sen. De hade haft det super bra o på hem vägen hade de shoppat upp farfars lön i Ullared;-) Super nöjda var de!
Tack farmor o farfar för denna helgen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar