söndag 16 oktober 2011

Tröttnat på mig själv:-((

Fan va träligt allt e ibland!!! Nu vill jag att vi ska bli en positiv familj... Det började fint!! Jag sa som vanligt på morgonen när jag vaknar... Fyy va ont i magen jag har idag... Detta säger jag alltid = skit tråkig mamma! Sen säger pär: åhh jag börjar bli förkyld, sen börjar ungen som faktiskt e dålig.... Att skrika o skrika o vill inte äta!!! Mm sen börjar det skava i mina ögon... O jag gnäller o sen ha Maja ont i magen o e trött o Nova skriker fortfarande.... Halååååå... Ledsamma familjen, den enda som aldrig gnäller o klagar det e Wilma( duktiga tjej) nu är hon ute o joggar med 2 kompisar för man måste ju motionera tycker hon:-)))

Såå med detta vill jag säga att vi ska sluta gnälla!!! O hoppas vi bli pigga snart men Nova e inte ok! 4 dagar nu:-((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar