onsdag 19 oktober 2011

Barn e mkt märkliga och....

Så fort man hittat en bra rutin som funkar så är det nått nytt som gäller!? Mkt skumt! Nu tar ju Nova sin napp igen.... O det e ett himla liv om hon inte somnar med den i munnen... Går man tillbaka 2 månader så var napp det värsta hon visste. O idag smaskar hon gröt som aldrig förr o innan hon blev sjuk var det verkligen ingen hit! Kan inte begripa hur de e de små liven:-)))

Sitter som vanligt när det börja bli dags för en ny period o funderar över fp dagarna.... Jag vet verkligen inte hur länge jag vill vara hemma?!? Vill inte ta ut fler dagar ifall jag vill vara hemma längre... Detta e grymt svårt... Varför ska pengarna behöva styra?? Just nu går ändå mina tankar åt att kanske ta ut lite dagar vara hemma länge o läsa upp betyg.... För varför inte börja plugga? Men till vad?? Klarar man av ett fattigt föräldraledigt liv med lite pengar klarar man ju såklart att plugga! Kom igen kom igen peppra mig själv lite extra:-)) 27 år o ska jobba till minst 65... O lyssna nu jag är färdig o nöjdast i hela världen över mina 3 älskade flickor! Så varför gå o tänka att man kunde gjort nått annat i 38 år?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar