måndag 31 oktober 2011

Jag är tillbaks....

Ja jag är här igen som ni ser....blev så deppig i fredags över massa saker så jag kände att jag bloggar inte på ett tag....men nu är det lite bättre så kanske kan blogga lite igen!

Ja vad har hänt i helgen?? Hmm i fredags var Maja o Pappa o badade o idag har Wilma o Pappa varit o badat...lite lyx med pappa behöver man ibland.

Nu är det Novemberlov....fy sjutton va skönt det känns.....ska verkligen bara njuta denna veckan....tror alrdig jag längtat till ett lov så här mkt som jag gjorde denna gången:-)

Ja o Barn e inte lätt att tass med.....det är verkligen helt underbart att ha barn o skulle aldrig klara mig utan dem....men ibland är det jobbigt...grymt jobbigt.
Just nu är det väldigt påfrestande o jobbigt med min minsta.....men efter helgens fajt med henne så blir det som det blir....så är det ju o det går tyvärr inte att göra nått åt detta.....jävla skit välling:-(

Men tittar man på detta så ler man ju såklart!!!!
Älskade Lilla Barn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar