söndag 9 oktober 2011

Just nu:

Tummen Upp:

* Nova äter mat...hon älskar mat!
* Det blir väldigt bra på övervåningen....en liten renovering
* Har fått in bra rutiner både på mig o Nova
* Har bytt till sittdelen i vagnen o det blev faktiskt bra.

hmm känns så mkt är bra just nu men kommer inte på mer just nu....men listan som kommer nu kan bli vääälllddiiigggttt Låååååånnnnggggg....men ändå tycker jag att jag mår kanon:-)

Tummen ner:

*Nova sover inte på nätterna
* Nova tar inte flaskan
* Harry ( Katten) är borta
*Det är kallt
*Jag vill/måste komma på nått sätt att gå ner ett par kg.
* Det går inte sitta vid datorn med nova längre...hon pillar på allt.
* Det är svårt att komma på saker att göra på em med barnen.  helt klart för det är höst:-(
* vet inte om jag ska sätta detta på tummen ner eller upp...men majskrokar...det fanns aldrig när de andra va små men är det verkligen nått att ha....vad är det för skit i dem. Tycker någ att smörgåsrån duger

Tack o hej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar