fredag 11 juni 2010

Ullared:-)

I går tog jag och Anna en tripp till Ullared. Shoppat en hel del bra saker faktiskt. Hittade ganska mkt kläder, det mesta var väll till pär men jag fick lite oxå...och barnen fick nått men det fanns inte mkt roliga barnkläder....jag kanske e kräsen...vet inte.
Roligt det hade vi iallafall har inte skrattat så mkt på länge...när vi var i värmamo på dit vägen...sa Anna det skulle va gott med en glass.....herre min get så vi fick ju stanna till på mc och ta en. Glassfolk e värdelöst att ha med sig på utflykt;-) Det kommer hon få äta upp för vi hade kul åt detta hela dagen. På hem vägen hade vi lika roligt......ja vad ska jag säga.....skrattat har jag gjort så det räcker denna veckan....så idag blir det att ta sig till jobbet med sura miner....känner inte alls för att jobba helg.
Ha en bra helg alla vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar