torsdag 17 juni 2010

Ledig 1 vecka:-)

Då är man ledig i 1 vecka det känns verkligen behövligt.
På Wilmas dagis går det magsjuka...minde roligt...det började tydligen igår och det va väldigt många som hade kräkts på dagis så jag hoppas för allt i världen att hon inte åker på detta nu för det är verkligen det värsta jag vet. Har nämligen kräkfobi!!!!
På mina lediga dagar har jag en del att göra....ska ta bort massa stenar runt huset- vi ska gör om lite där, sen ska jag rensa ur gamla kläder i gadroben...och massa annat. Kanske ska hinna med tt träffa lite vänner oxå för det hinner man aldrig annars.
Bamse mår fint...han e så go så.
Bästa lönen väntar jag på oxå.....vi får nämligen semesterersättningen denna månad så det blev mkt mer än vad jag hade hoppats på. Behövligt nu när det e massa saker som ska göras i sommar!!! Jo på Lördag om nu inte vi fått hem nån magsjuka så är det meningen att vi ska åka till Astrid Lindgrens Värld. Hoppas hoppas att vi kommer i väg.
hej så Länge:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar