måndag 28 juni 2010

Fix i trädgården!

Igår fixade vi massa i trädgården, vi drog upp massa sten ut med huset vi ska göra om lite där, även försöka göra en parkeringsplats till. Det e så himla skönt med sommar man kan bara gå och fixa hela tiden...sånt gillar vi!
På kvällen i går var vi på bio i det fina vädret....vi såg beck- en skit bra film måste jag säga.

Idag e det dags att jobba igen, men innan jobbet ska jag åka och göra pass...det börjar ju dra i hop sig nu!!! knappt 5 veckor kvar. Längtar såå tills semestern först åker vi till halmstad med Anna och Andreas de ska bli så kul. Sen drar vi till mallis och nu börjar min flygrädsla lägga sig lite.....hoppas verkligen jag reder ut detta.

Allt känns så jobbigt efter våran midsommar, blääää säger jag vet inte riktigt vad jag ska tycka eller säga. Hatar när folk inte kan hålla sams....och när stämningen blir så här jobbig.

Ha en bra dag i solen nu själv får jag hålla mig inne ända tills 20.....nedräkningen har börjat 14 arbetsdagar kvar sen semester!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar