onsdag 23 juni 2010

Lediga dagar!!!

Jaha då har man varit ledig i 6 dagar...shit va tiden går fort. I Måndags var jag i stadsparken med Ulle och Helena. barnen lekte och vi tjötade:-) I går var Ulle och Helena här och vi gjorde mat, fikade och barnen lekte hela dagen, det blev lite bad och så oxå i poolen. Super mysigt.

I Dag har jag varit hos sandra och tjötat.....lika trevligt som vanligt.Men shit va trött jag blev av allt lek och stoj hela veckan. Nu ikväll e det dags att handla inför midsommar.
Imon e livet som vanligt igen= jobb.
På fm ska jag och barnen åka ner på stan och shoppa lite och äta på mc donalds. Sen ska de vara hos Mormor tills pär har slutat och jag ska jobba kväll.
I går var Elin här och hämtade Fiffi hon ska försöka få den kaninen lite normal....den bits ju och e allmänt störd, vi får väll se om hon lyckas.
Niklas och Elin har varit i London ett par dagar så de kom förbi med en litet paket till tjejerna de fick en super gullig Mimmi....de hade varit i nån disney affär och köpt dem.
Trevlig Midsommar alla:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar