torsdag 15 december 2011

Åhhh va galen jag blir

Fan va detta stör mig, 6 månadskorten på Nova är inte alls som jag har på de andra, själva korten är super fina o bra gjort. Duktig fotograf men det är ju inte samma mått så nu ångrar jag mig helt o hållet.... Kunde likagärna struntat i att ta dessa kort:-(
Fortsätter med gnäll.... Ni som tycker jag är gnällig sluta o läs nu istället!!!

Är det så här det är...??? Innan gnällde jag när jag ammade... O nää vill inte byta tillbaks dit men fan va hon äter!!! Detta kan inte va normalt?! Jag hinner ju inte med nått mellan målen, hon har alltid ätit var 4 e timme när jag ammade men nu äter hon någonstans mellan 2-2 1/2 normalt?? Näää! 5 mål per dag ska hon äta men ligger mellan 6-8!!' detta kommer bli en rejäl bit asså;-)
Måste snart plocka ut mer föräldradagar om hon fortsätter så här.... Det blir ju dyrt;-)

Nähe nu är det dags att hämta barnen sen eftermiddagsfika med söta vänner:-) tack o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar