fredag 17 september 2010

Shopping:-)

Idag har jag varit på en liten shoppingtur, köpte igentligen inte så mkt men ska vänta in barnbidraget på måndag för jag vet en hel del som jag ska köpa då. Men det blev iallafall vinterskor till Wilma och det fick bli ett par Viking iår igen. De e så bra och varma så jag kan inte motstå fast de är lite dyra.
Sen var vi även en liten sväng i Tenhult och kollade in Angelikas butik och då blev det lite papper och grejer där oxå:-) Nu e det verkligen pysselväder så om man kan få tummen ur och pyssla nu oxå.
Nu ikväll blir det fredagsmys, det bästa på hela veckan. Vi ska gör lite räkmackor idag blev så sugen på det.

Pär sitter med en lapp om julledighet här, och jag vill så gärna att barnen ska bli lediga mellan jul och nyår och lite så, vi får väll se om vi kan få ihop det. Vi får väll dela jag har inte så många semesterdagar så jag får väll se vad jag kan få ihop. Det brukar alltid lösa sig. 

Ha en underbart mysig fredagskväll alla mina vänner.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar