fredag 24 september 2010

Relax:-)

På fm idag tog jag en sväng ner till lissan på en fika. Mkt trevligt var det såklart! Nästa helg ska jag lissan och julia har en riktig tjejkväll ska blir mysigt att göra nått, det va såå länge sen. och det blir aldeless för sällan man träffar tjejerna nu när nästan alla jobbar och står i det e bara lissan som går hemma några månader till sen blir det säkert ännu svårare. Jaja sånt e livet!!!
Efter fikan var jag på ica och handlade lite sen blev det lax och kallsås och potatis här hemma.
Nu är vi precis hemkommna från mamma, vi åkte dit och tog ett rikitgt varm bubbelbad och gud så skönt det var. Där låg jag och mina tjejer och bara myste, och mamma serverade oss frukt och chips och saft och grejer så det blev riktigt mysigt!!!
När jag kom hem så stod det 10röda rosor på bordet.....ja en snäll man har man visst skaffat sig:-) Kanske att ha har en baktanke med blommorna det vet jag inte än.....hihi!
Nu är det dags att göra inbakad fläskfile och sen sätta sig i soffan= fredagsmys!!!
Resten av helgen ska jag spendera på Junegården....JA SÅ ROLIGT!!!!!............NOT
Trevligt helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar