torsdag 2 augusti 2012

Semester:-)

Nu är vi hemma igen efter 11 dagar i husvagnen. Vi har verkligen haft det hur gött som helst.Nästan inget regn på 11 dagar o gjort massa roliga saker.....
Shoppat, badat, varit på resturang, fiskat krabbor, lekt i lekparker, varit på liseberg, varit på smögenbryggan, spelat kort, ätit massa gott, dryckit massa gott, umgåtts o haft det lungt o skönt.

Stop 1 blev Askim Camping i Göteborg. En trevlig camping som vi aldrig varit på innan. Kommer garanterat åka tillbaka dit.


Stop 2 blev Hafstens camping i uddevalla. Aldrig varit där innan. En trevlig camping den oxå...men lite för dåliga servicehus för den pengen o lite för backig o etapper för min smak men väldigt fint runt i kring. Ingen dålig utsikt från husvagnen iallafall.
Kan nog hända ändå att jag åker tillbaka dit i framtiden.





Stop 3 blev Björkängs camping o havsbad lite utanför varberg. Där var vi ett par gånger förra året, Svärisarna har uppställt där så den campingen kan vi. Ligger precis vid havet, har frächa o fina servicehus o är en helt vanlig fin camping. Ligger lite avlägset från varberg kan jag tycka o när det blåser så blåser det väldigt från havet. Men är vädret fint så är den toppen.

Nu är semestern slut för i år o på måndag återgår mannen i arbete o jag njuter av sista månaden som föräldrarledig:-)
Men en bättre semester kunde jag inte ha fått i år. Är så nöjd:-)

1 kommentar: