lördag 21 maj 2011

jajaja....

Min mage är inte ok.....behöver tips på medicin tack....det svider som eld i den stackas magen...ja jag vet jag äter lite fel ibland men måste ju kunna äta nått som är gott utan att den brinner upp...för det är ungefär så det känns.
Ge mig omeprazol snälla ..... men får inte äta dem när jag ammar så vad fan ska jag ta som hjälper....få bli ett doktor besök tror jag!

Idag blir det stan en sväng efter att tjejerna har spelat fotboll....måste köpa mig en klänning om jag nu hittar nån snygg...sen ska jag ev göra en annan sak....hemlig hemlig... så länge iallafall:-)

Jo Pär var på möte i skolan i veckan nu...o fröken sa att det har inte varit så här lite pojkar i en klass på tahe sen -75...herre min get Girlpower Girlpower...20 tjejer o 6 pojkar det är ganska lagom;-)
Tack för mig...Trevlig Lördag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar